Tuesday, January 04, 2005

'n Paar gedagtes oor blogs ...

Ek het nogal gewonder hoe relevant blogs op die web is en of iemand jou ooit daar gaan raakloop. Ek het hierdie blog so om en by 17 Desember begin en is op 21 Desember deur Google besoek. Ek het dit definitief nie verwag nie. Vir die eerste keer in meer as 10 jaar sal mense my nou weer kan vind as hulle my naam in Google intik. Wat nog meer merkwaardig is is die feit dat selfs die inhoud goeie resultate lewer op Google search. Probeer byvoorbeeld die soektog vir "Kalahari Leeu" soos hieronder (Hier is nog een "liefdadigheids organisasie"). My eenvoudige fototjie maak dit toe bo aan die lys. Bo Wegbreek ('n nuwe buitelewe tydskrif) en 50/50 ('n jare oue TV program). Probeer dit gerus. Blogging is maklik en baie pret. Kos jou so 'n 1/2 aand elke tweede week, maar laat tenminste jou stem hoor in die we^reld. Posted by Hello

0 Comments:

Post a Comment

<< Home